Käyttö- ja toimitusehdot

Nämä ehdot pätevät asiakkaan ja Veloben / Helkama Comeback Bikes Oy:n (Virkatie 10, 01510 Vantaa, Suomi, Y-tunnus 3443276-8) välillä. Ehtoja sovelletaan ainoastaan, kun kauppa on tehty velobe.fi-verkkokaupan kautta. Kaikki hinnat ovat euroissa ja sisältävät arvolisäveron 24%. Jos tilaamasi tuote on loppu varastoltamme, pidätämme oikeuden kaupan perumiseen.

    Verkkokaupan yhteystiedot

    Käyntiosoite:

    Toinen savu 2 (Virkatie 10)
    01510 Vantaa

    Puhelinnumero: 0400-165 800
    Sähköpostiosoite: info@velobe.fi

    Postiosoite:

    Helkama Comeback Bikes Oy (Y-tunnus: 3443276-8)
    Virkatie 10
    01510 Vantaa

    Puhelinnumero: 0400-165 800
    Sähköpostiosoite: info@velobe.fi

    Toimitusehdot

    Toimitusaika on noin 3-5 arkipäivää rahdilla kuljetetuissa tuotteissa. Veloben fyysisestä noutomyymälästä tuotteen saa heti aukioloaikojen mukaisesti.

    Tuotteet toimitetaan Postin kautta kotiinkuljetuksena. Veloitamme rahdista 50 € / tilaus (pl. tuotteet, joissa on ilmoitettu sisältyvän ilmainen kuljetus). Noutomyymälästä noudettujen tuotteiden toimituskulu on 0 €.

    Posti toimittaa tilauksesi haluamaasi osoitteeseen ja sopii kanssasi sopivimman toimitusajankohdan.

    Huomaathan ettemme toimita polkupyöriä ulkomaille tai Ahvenanmaalle. Peruutamme automaattisesti tilaukset, joiden toimitusosoite on ulkomailla tai Ahvenanmaalla.

    Kuljetusta varten pyörä on pakattu laatikkoon esikasattuna. Se tarkoittaa että pyörän vastaanottamisen jälkeen asiakkaan tarvitse laittaa pyörä ajokuntoon. Useimmiten se tarkoittaa ainakin polkimien kiinnittämistä sekä istuimen ja ohjaustangon asettamista oikeaan asentoon mutta lisäksi voi olla myös etupyörän kiinnittäminen sekä jarrujen ja vaihteiston säätäminen. On myös tärkeää tarkistaa renkaiden paine ja lisätä tarvittaessa ilmaa. Näihin toimenpiteisiin tarvittavat työkalut eivät tule pyörän mukana. Jos tarviset apua tuotteen kasauksessa, käänny asiantuntevien pyörähuoltoliikkeiden puoleen.

    Maksuehdot

    Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

    Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
    Innova 2
    Lutakonaukio 7
    40100 Jyväskylä
    paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta

    Palautus

    Yleisten verkkokauppaehtojen mukaan sinulla on tilaamiisi tuotteisiin 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain verkkokaupasta tehtyä etämyyntikauppaa. Palautusoikeus ei koske tuotteita, jotka ovat asiakkaan toimesta noudettu Veloben fyysisestä noutomyymälästä.

    Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, sinun on palautettava tuote ja tehtävä uusi tilaus.

    Ota yhteyttä asiakaspalveluumme info@velobe.fi, kerro mikä tuote halutaan palauttaa, mistä osoitteesta tuote noudetaan ja mikä on palautuksen syy. Asiakaspalvelu tilaa noudon tuotteille. Palautus on ilmainen.

    Huomioithan että palautettu tuote pitää olla käyttämätön, ethän poista mitään tarroja, osia tai käytä tuotetta niin, että se likaantuu. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki tuotteen osat, myös käyttöohjeet ja avaimet.

    Emme vastaanota postiennakolla palautettuja tuotteita.

    Palautettava tuote pitää pakata huolellisesti alkuperäiseen toimituspakettiin.

    Kun palautettu tuote saapuu varastollemme, aloitamme käsittelyn. Palautamme kauppasumman käyttämällesi maksutavalle.

    Hinnat

    Velobe (Helkama Comeback Bikes Oy) pidättää oikeuden tilauksen perumiseen selvien hintavirheiden kohdalla. Selvällä hintavirheellä tarkoitetaan tuotteen mahdollista hinnoitteluvirhettä verkkokaupassa siten että tuotteen hinta poikkeaa merkittävästi ja selvästi tuotteen oikeasta hinnasta. Selviä hintavirheitä voivat olla muun muassa seuraavat esimerkit:

    • jos tuotteella on hinta 0,00 euroa tai ei hintaa ollenkaan
    • jos satojen eurojen arvoinen pyörän hinnaksi ilmoitetaan esim. 79 euroa

    Em. tapauksissa virheellinen hinta on niin selkeästi oikeasta hinnasta poikkeava, että asiakkaan katsotaan ymmärtävän virheellisyys.

    Virheet

    Vastaamme tuotteiden mahdollisista virheistä Suomen lain mukaisesti. Erimielisyystilanteissa voit saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi suosittelemme ottamaan yhteyttä kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi), puh. 029 553 6901. Kuluttajariitalautakunta voi jättää asian käsittelemättä, ellei kuluttaja ole ensin ollut yhteydessä kuluttajaneuvontaan.

    Nautinnollisia ja turvallisia ajokilometrejä toivottaen!

    Niklas ja Jerry, Veloben sähköpyöräkauppiaat